Simpelt kassesystem
Sælg online & i fysisk butik
Vores POS system er et brugervenligt kassesystem, der gør det nemt for dig at sælge dine varer fx i butik. Købsprocessen sker i kun 2 trin:
- Vælg de varer, du vil sælge via det flotte og intuitive produktbibliotek og modtag betaling med kontanter, kreditkort, MobilePay, Apple Pay eller Google Pay.
- Udskriv eller send kvittering til kunden via e-mail.
Du kan nemt indsamle kundernes e-mailadresser og bruge dem i en e-mail marketing kampagne, der får kunderne til at vende tilbage til dig.
“POS systemet har været meget omkostningseffektivt for os”
Funktioner gearet til online og fysisk salg
Vores webshop har en funktion, der hedder Lagerlokationer. Den er uundværlig i samspillet mellem webshop og fysisk butik. Funktionen kommer til sin ret, hvis du har flere lagre fx et lager til din fysiske butik og et lager til din webshop. Her kan du sætte forskellige leveringstider mv. på hvert sit lager. Lagerlokationer findes i webshoppakken Success.
Vores eget POS-system er simpelt og nemt at komme i gang med. Har du brug for et mere avanceret kassesystem, så har vi integrationer til FlexPOS, iPOS & POSONE.
Se alle integrationer herFunktioner, der gør fysisk salg til en leg
Genbestil: Lav hurtig genbestilling baseret på din salgshistorik til kunden
Vælg kunder, der har handlet hos dig tidligere - online eller i butik eller tilføj nemt nye kunder
Scanner integration: Brug en scanner til at scanne produkter ind ved salg gennem kassesystemet (kræver du har indtastet EAN numre i din shop)
Mulighed for at indstille vores POS system til selvbetjening i fysisk butik
Se salgsrapporter pr. dag eller måned og få sendt data direkte til dit økonomisystem, fx e-conomic, Billy, Dinero & Uniconta.
Kundecase
Kom i gang med dit fysiske salg på 5 minutter
Undgå fejl i lagerantal og manuelt tastearbejde. Vores POS system og DanDomain Webshop spiller 100% sammen og synkroniserer automatisk pris, produkter, lagerantal, kunder og salg.
Hos os er du altid velkommen til at ringe eller skrive, hvis teknikken driller. Vi har åbent alle dage i ugen - og vi snakker dansk. Har du både Webshop og kassesystem hos os, så skal du altså bare ringe et sted hen for at få hjælp.
En klar fordel ved vores POS system er, at du kan komme i gang på ingen tid. Har du i forvejen en DanDomain Webshop, så er det bare plug-and-play. Ingen specialudstyr er påkrævet. Du kan bruge din egen computer, bærbar, tablet eller sågar mobiltelefon. Det koster kun 199 kr. pr. måned, og der er intet oprettelsesgebyr.
FAQ - ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Er POS systemet integreret med min DanDomain webshop?
Jeg har Start-up webshoppakken, kan jeg få POS systemet?
Lagerstyring - hvordan fungerer det, når jeg styrer mit lager fra fx e-conomic?
Kan jeg se salgsstatikker fra POS systemet?
Kan jeg bruge en stregkodescanner sammen med POS systemet?
Kan jeg koble en fysisk kreditkort-terminal til POS systemet?
Kan jeg skifte medarbejder uden at logge ud?
Kan jeg koble en bonprinter til POS systemet?
Start din webshop
Brug for hjælp?
Vi sidder klar til at hjælpe dig i gang.Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så tøv ikke med at kontakte os.